Tuesday, September 29, 2009

dah tak best dah..

sebab kena balik HK. Time really goes by when you're having fun. And the flight back was super-terrible, sikit lagi nak muntah. I was super scared.. some lady pun dah siap terjerit ketakutan. Is it AirAsia's plane? Or is the the route itself? Masa naik MAS tak teruk sangat.. maybe it was just our luck that turbulence was soooo bad that day.

i told syamsul about the flight and he said, ooo, biasala tu, i lupa nak cakap. Apparently everytime he comes here memang flight macam tu.. huhu, kesian the hubby..tsk tsk..

I enjoyed my raya this year very much! maybe sebab duduk jauh kot pasal tu la rasa best sangat :) have so many pictures dari camera hunny, ke kamera nadia, to my camera..haha.. posing je. But Nadia and hunny were papparazi berjaya! :) Thanks to them we have so many raya pics this year :)

Pics sekarang tidak ada.. only in FB. Too lazy to download from hunny's camera.

By the way, my laptop is on medical leave back in Malaysia. Terpaksa carry hunny's lappy yang 2.5kg ni.. He'll bring back my bonnie to me when he comes here next month. My laptop asyik tutup sendiri every 2 hours or so, memang dah demam la tu.. Hope she's ok now. Till then, toodles.

3 comments:

Shariz said...

scarynyer flight AirAsia tu ! Tapi I ada dengar mcm2 cerita jugak pasal Air Asia :(

Anyways, I tak sempat jumpa you langsung. Until now pun I tak jumpa Ita lagi.

I think I tak bagi my hp no kat you kut. But Ita have my hp no. Next time u balik Malaysia, contact la I okay :)

The Star Gazer said...

Thanks for the purse - me loike!! Heheh.. The kids were filthy rich from your duit raya - according to them! Hahaha...

diana zainal said...

shariz : memang tak sempat nak jumpa sesiapa sangat, even my friends had to come see me kat my inlaws sebab terlampau pack my days. penat, macam tak cuti. len kali if i balik lama lagi (tak raya pun) kita lepak rumah kak ita. tapi u boleh ke lepak single mingle? hehehe..

mizzy : huiyoo, mesti they all rasa kaya gila kan?hehehe.. :) glad you liked the purse :) i do hope dia tahan lama sebab zipper dia flimsy sikit.